11 January 2015

Redisain: Valge pintsak

Mul on siiani rasedus üsna kergelt kulgenud - ei ole märkimisväärset iiveldust ega tohutut kaalutõusu, vererõhk on küll veidi liiga madal, aga see on murekoht alati olnud. Küll on aga suur probleem see, et mitte midagi ei ole selga panna. Naisterahvastel niigi teada probleem, mis mul nüüd on võimendunud nii kümnekordseks. Eelmise rasedusega oli mul see "suure kõhu aeg" soojal ajal, niiet mure oli tunduvalt väiksem kui nüüd, kus selga tuleb panna mitu kihti riideid.
Situatsioon eilsest: eelmisel õhtul välja vaadatud riideid hommikul selga pannes olin nagu jeti. Kaasa ei aidanud ka abikaasa lause, et kas just jeti, lihtsalt veidi puhvis. Polnudki pisarateks rohkem vaja.
Aga...! Ei ole halba ilma heata (ja ma ei mõtle seda imelist beebit, kes mul varsti on), praegu on ideaalne aeg oma riidekapi sisu kriitilise pilguga seirata ja kuna riiete ostmine paariks kuuks ei tundu mulle ülemäära mõtekas, siis otsustasin mõnele juba kapis olevale esemele kerge muutumise teha. Suurem asi käsitööline ma (veel) pole, niiet mingeid ülikeerukaid projekte ei näe, vaid just selliseid lihtsaid redisaine, mida kõik kodus järgi suudavad teha.


Ostsin selle valge pintsaku kunagi osta.ee-st 1€ eest ja olen toona ülirahul sellega olnud (originaalpostitust saab lugeda SIIT), nüüd aga riidekappi vaadates tundus see mulle natuke liiga haiglakitli moodi. Uue välimuse andsin sellele väga kiirelt ja kergelt mõningate neetidega ja uute nööpidega - ja oligi kõik! Ostsin küll KangaDzunglist ühed imeilusad valge ja kuldsega nööbid, aga algaja viga, liiga suured ja ei mahu nööpaugust läbi, niiet lõpuks valisin ühed vanalt kampsunilt eest ära võetud nööbid, mis kodus olemas olid. Muideks, hetkel on kliendikaardi omanikele KangaDzunglis -50%.
Kokku läks mul jaki muutmine maksma täpselt 1.56€, seda siis ilma nööpideta, sest lõpuks võtsin ju kodus olnud nööbid. Ise ma olen tulemusega väga rahul, minu meelest see pisike muutus annab nii palju juurde - vähem haiglakitlit, rohkem glämmi!


Kuidas teile meeldib? Meeldis ehk algne versioon rohkem kui nüüd?


No comments:

Post a Comment