21 August 2015

OOTD: 21.08.2015



Mu algne mõte oli selga panna oma pitsist lühikesed püksid, aga enne kodust väljumist avastasin jalalt eriti tobeda sääse või mõnu muu putuka hammustuse ja see suur punane kupp häiris mind nii palju, et vahetasin lühikesed püksid maani seeliku vastu.  Ma kipun putukahammustuste suhtes üsna tundlik olema, niiet enamasti lähevad need mul suureks ja punaseks ja sügelevad hullumoodi.

Mariette kleit on tegelikult ostetud jõuludeks, aga ta on üsna kribu, niiet mahub veel ilusti selga.
Raiko ütles esimest pilti nähes, et olen selle pildi peal ehtne ema. Täpsustust ma ei saanud, aga alles esmaspäeval Raianiga ortopeedil käies imestas arst, et mul on 2 last ja uuris kahtlevalt mu vanust. Ütles, et näen välja nagu oleksin 17-18. Nüüd siis tean, miks need hukkamõistvad pilgud tänavatel, kui lastega jalutamas olen, inimesed lihtsalt eeldavad et ma olen teismeline hariduseta kahe lapse ema.
*See viimane on kirjutatud läbi kerge huumoriprisma, keegi midagi otseselt ette heitma pole tulnud, aga teinekord ma kergeid pilke siiski tajun.

Kaltsukast:
Pluus: Keila turu kaltsukas
Seelik: Soome kaltsukast
Mariette kleit: Keila turu kaltsukas
Mariette kingad: Keila turu kaltsukas

1 comment: