20 August 2015

Pireti pulmad

Mul on ootamas teine postitus mu Soomes käimisest, aga lükkan selle homsesse, sest täna tahan midagi rahvuslikumat näidata. Riietus, millega mais ühe oma parima sõbranna pulmas käisin on selleks ideaalne - sini-must-valge ja rahvusliku tikandiga vöö!
Minu pulmavärviks oli kollane ja Piret tuli imeilusalt kollases kleidis, minu jaoks oli loogiline, et mina tema pulmas tema pulmavärvile vastavalt riietun. Sinist kleiti, milles imetada ka õnnestuks, sest Raian oli toona 3-nädalane ja me võtsime ta kaasa, oli pea võimatu leida. Seda enam, et ma olin just sünnitanud ja ilma proovimata ei tahtnud ka kuidagi osta ja erilist aega poodides käia ka polnud. Ja tegelikult oli mul soov kasutatud kleit leida, enne sünnitust käisin siiski ka suuremates kaubanduskeskustes ringi, aga tulutult. Niiet pisikese beebiga sihtisin pärast peamiselt Keila kaltsukaid. 
Lõpuks leidsin Keila Komisjonipoest (Keskväljak 13, Keila) ühe maani pitsist seeliku. Mulle küll veidi liiga pikk, aga kõrged kontsad aitasid välja. See ei olnud sugugi see, mis mul algselt mõttes olnud oli ja ostsin ta tagavaraks, kui enam midagi muud ei leia ja noh, ei leidnudki. Seeliku kombineerisin valge pluusiga, seelikule vöö, et kogu komplektile natuke särtsu anda, tekitasin ise (siiski emme öösel enne pulmapäeva) ja jalga läksid mustad kingad.


Kaltsukast:
Pluus: Keila turu väliletid

3 comments: