22 October 2015

Uued ostud: nahast saapad/OOTD: 21.10.2015

Videos mainisin, et sain endale Keila turu kaltsukast saapad (6€). Täisnahast ja ilusti ümber sääre! Kusjuures mul ei ole kunagi olnud saapaid, mis ilusti ümber sääre oleks, niiet neid seelikuga ilus kanda oleks. Vaimustus on kohe nii suur, et ma olen viimased paar päeva seelikut kandnud. Üldiselt mida külmemaks läheb, seda vähem näeb seelikuid-kleite mu seljas ja praeguste ilmadega on see muidu pigem erand. Aga saabaste pildistamisega sai ühtlasi eilne riietus ka üles pildistatud.

P.S! Homme liigun ma Põlva ja Võru suunas ning kui kellelgi oleks soovitusi, millistesse kaltsukatesse kiigata, siis andke kommentaaridesse teada. Ma ei tea kui palju mul laste kõrvalt sekkaritesse kolamiseks aega jääb, aga mõnesse ometi tahaks kiire tiiru teha.


Kaltsukast:
Sall, seelik, saapad: Keila turu kaltsukas

No comments:

Post a Comment