07 May 2016

Minimood: 07.05.2016

Aeg-ajalt hakkan ma siin blogis sildi all "minimood", ka meie pere pisemate riietust näitama. Ma olen siin ka varem kirjutanud, et uuena olen lastele tegelikult väga vähe riideid ostnud, enamuse oleme saanud sõprade lastelt, lisaks on mu õde Soomest meile usinasti pakke saatnud - nii uusi kui kasutatud asju. Enda hangitud riietest enamik on kaltsukast. Ma ei näe lihtsalt mõtet riideid väikestele lastele uuena osta, kui nad kasvavad neist müstiliselt ruttu välja (Mariette muidugi vähem, sest ta on üsna aeglase kasvuga, aga poiss küll). Ma muidugi tean, et mingi hetk on see, et kaltsukast kleidikesi küll leiab, aga poistele selliseid igapäevaseks kandmiseks riideid ei ole - need lihtsalt saavad enne teisele ringile jõudmist otsa.
Meil on oma hoov ja aiamaa ning kodus remont, mida me kõike koos lastega teeme, siis näen omast käest, mis osade riietega juhtub. Näiteks eile Mariette kastis aiamaal mulda ja Raian mängis seal sees ja ma kahtlustan, et seda tulemust ei pese isegi meie väga tubli pesumasin puhtaks.
Aga see-eest näitan minimoodi täna hommikust kui poodi toidukraami järgi läksime. Me olime alles üsna ärganud, niiet lapsed polnud jõudnud end veel mustaks teha ja kuna Mariette oma traksipükstega nii vinge välja nägi, siis haarasin kaamera kaasa ja enne autosse istumist tegin kiirelt paar pilti.



Kaltsukast/ kasutatuna meieni jõudnud:
Raiani püksid ja papud, Mariette kõrge kraega pluus: sõprade lastelt
Mariette püksid: Soomest tädi tõi kirbukalt
Mariette müts: Aarete Laegas

No comments:

Post a Comment