06 May 2016

OOTD: 05.05.2016

Ma olen viimased päevad veetnud peamiselt dressides aiamaad kaevates, seemneid külvates, lastele aiakäruga hoovi peal sõitu tehes või ehitades. Niiet võite ise ette kujutada kui glamuurne ma välja näen. Ma isegi üks päev mõtlesin, et kas pooled teist mu blogi ka siis loeks, kui te mind täiesti koduses riietuses näeks - näiteks õelt saadud kaks numbrit suuremates plätudes ja kotakas T-särgis, sest siia blogisse olen ma siiski jäädvustanud vähe teistlaadi välimust. Ma ei taha öelda, et see nö ilusam ja viimistletum versioon vähem mina oleks ja see kuidagi fassaad on. Minus lihtsalt ongi kaks (ja kindlasti rohkemgi) vastandlikku poolt - üks kes vanas isa flanellsärgis remonti teeb ja koduhoovis toimetab ja õhtuks ehk juuksed ära kammib ja siis see Agnes, kes tunneb ennast hästi, kui saab kingad jalga panna ja kleidi selga ja siis natuke salaja peegli ees keerutada.
Eile oli aga põhjust ilusad riided selga panna rohkem kui küll. Riietus oli mul välja valitud juba mitu päeva tagasi, nimelt oli eile lasteaias emadepäeva kontsert. Meie kahjuks sinna ei jõudnudki, sest Mariettet on tabanud kummaline "köha", mis annab ennast märku iga kord kui mainime sõna lasteaed või kui ta lasteaias on, siis tuleb seda köhimist ette terve päev,  aga muidugi ainult siis kui teised emad-isad ja õpetaja kuulmas on. Nii ta teisipäeval täiesti tervena lasteaeda läks, õhtuks saime õpetajalt teada, et Mariette on täitsa haige, päev otsa köhis. No jah, teadagi. Jätsin siis koju, sest kuidas sa ikka järgmine päev lapse lasteaeda viid, kui õpetaja on selgelt öelnud, et laps haige. Kodus muidugi ei ainsamatki köhatust.
Peoriided kapist välja otsida oli meil põhjust sellegi poolest, nimelt oli Raiko emal sünnipäev, niiet kuigi me jäime lasteaia kontserdist ilma, siis pidu saime ikka! Mina kandsin Bloggersmarketilt Lucine käest ostetud kleiti, juurde sobitasin lillad Keila Sõbralt-Sõbrale poest pärinevad kingad, mis tegelikult on mu jaoks ehk veidi liiga kõrged, aga no nii ilusad! Ja kui ämmale aiamaalt sibulavarsi tooma ei ole vaja minna, siis saab tegelikult hakkama, aga minu kapis lähevad nad kannan-vähe-aega-kestval-üritusel kategooriasse. Mariette kleit on Keila turu kaltsukast ja ostsingi selle emadepäeva kontserdiks. Loodan, et mõnel suvisel sünnipäeval saab ehk veel selga enne kui väikseks jääb.


2 comments: