05 July 2016

Paavli kaltsuka auhinnamäng

Mida head oled leidnud Paavli kaltsukast? Just selleteemaline auhinnamäng on poe facebookilehel käimas.
Osalemiseks on vaja kirjutada kommentaar, lisada pilt, vajutada Paavli kaltsuka lehele meeldib ja postitust avalikult jagada.
Kõigi kirjutajate vahel (ka need, kes ilm pildita kommentaari lisasid) loositakse iga päev välja 5€ kinkekaart 3 inimesele. Kampaania lõpus loositakse välja peaauhind - 100€ eest kinkekaarte. 3 enim laike kogunud fotot saavad auhinnaks 50 € eest kinkekaarte ja 2 kõige naljakamat kommentaari saavad auhinnaks 20 € eest kinkekaarte.
Kampaania kestab kuni 13.07.2016

Ma ise mõtlesin tükk aega, et milline mu leidudest siis nö parim on. Kas võtta selle  järgi, mida ma kõige rohkem kannan või hoopis midagi sellist, mis erilisemal päeval kapist selga saab. Näiteks kandmise mõttes lemmik ostuna Paavlist soetasin ma nende poe teistkordsel külastusel (käisime seal koos poole kursusega ülikooli esimesel aastal) endale imeilusad kingad 3€ eest, ainult number väiksed. Aga ma kandsin neid sellest hoolimata isuga ja sain nii mõnegi komplimendi. Mingi hetk siiski läksid annetuskasti edasi, sain vanemaks ja hakkasin õiges suuruses jalanõusid ostma :)

Lõpuks otsustasin see kord oma viimase (ja vägagi suvise) ostu kasuks - valge pitsist ja narmastega kardigan, mis maksis kõigest 2.50€. Pealegi oli see mul blogis veel näitamata. Algne pildistamise idee oli mul teine, aga sealt jäi kardigani pits ja narmad halvasti paistma ja ta olemus läks kaotsi, kuigi nüüd pärast mitmendat photoshopi katset hakkab looma, niiet võibolla ma Paavli facebooki teen neist kahest pildi kokku.
Üks naljakas seik ka eilsest, kui pilte tegime Mariettega koos. Vahepeal preili korjas karikakraid ja järsku ilmus mingi rattaga naine välja ja küsis, kus kohas ta üle raudtee saaks kõige lihtsamalt minna. Mariette sirutas oma kimbu naise poole, et talle oma lilli näidata, proua aga eeldas, et lilled on talle ja rõõmsalt tänades võttiski enda kätte ja sõitis rattaga ära. Kohe kui naine oli veidi eemal ütles Mariette mulle: "Emme, ära ole kurb, ma korjan sulle uued lilled!"


 Minge osalema ja võite ka mulle siia kommentaarid jätta oma lemmikostude kohta Paavlist!

No comments:

Post a Comment