19 October 2016

Leiupood kolis

Kes facebookis Leiupoe lehte jälgib, siis on kursis, et Leiupoe uus pood avati Nõmmel. Ja see on uudis, mille üle mul on ainult hea meel. Mulle väga meeldis nende bussijaama kõrval asuv pood, aga sinna oli jube tüütu minna - nii auto kui ühistranspordiga. Nõmmelt sõidan ma aga nende poest iga päev kaks korda päevas rongiga mööda. Nimelt asub pood endise Leiumeka ruumides ja vähemalt nädal tagasi olid veel nii riietel kui ka poes sildid Leiumeka nimega, tulevikus hakkab pood aga kandma nime Repeat ja Leiupood kui seesugune kaob üldse ära. Nende bussijaama pood on aga avatud kuni novembri alguseni ja kõik kaup on -50%. Küll ei ole aga enam midagi teha nende poe kliendikaardiga, sest uues poes see ei kehti ja vanas lisaallahindlust ei rakendata.

Asukoht: Raudtee 52, Nõmme
Maksmine: sularaha, pangakaart
Avatud: E-R: 11.00-18.00, L: 11.00-15.00
*proovikabiin, lapsevankriga ligipääas



Aga peale selle, et mulle uue poe asukoht tunduvalt rohkem meeldib, on meelt mööda mulle ka nende uued ruumid, mis on varasematega võrreldes avaramad ja ruumi liikumiseks rohkem. Hea uudis ka lapsevankriga külastajatele, sest kaldee on poe ees olemas ja ruumi vanker poodi sisse võtta ka on. Lisaks meeldib mulle, et facebookis üles läinud esemed on pandud eraldi stangele ehk et kui tuled mingi konkreetse pildi põhjal poodi, siis leiad kohe mugavalt eseme üles. Praegu nuriseks, et riietusruumist on puudu tool ja seinal olevasse kolme nagisse nii proovitavat kraami kui kõiki seljas olnud talveriideid ei mahuta, aga müüja ütles, et ka see on tulemas, lihtsalt tolleks hetkeks olid nad avatud olnud nädala ja päris kõik ei olnud veel paika loksunud.

Kaup oli hetkel minu hinnangul vana poega võrreldes veidi kehvem, just valiku mõttes - pükse oli väga vähe, vähem oli ka jalanõusid kui Tartu mnt Leiupoe, see-eest jätkuvalt on riided ilusad kaasaegsed ja korralikud.
Mina ostsin endale ühe särkkleidi 8€ eest (oli uus), millega on hea mugav tööl käia. Täna kandsingi ja tõesti oli mugav. Nimelt täna oli esimene kord kui ma pükstega tööle ei läinud. Ma olen siiani üritanud maksimaalselt mugavalt riietuda - peamiselt teksad ja mingi särk, aga ma natuke tunnen puudust oma pintsakute ja kleitide kandmisest. Niiet selline hea lohvakas kleit on ideaalne kompromiss.

No comments:

Post a Comment