01 January 2017

Aasta lemmikud! Mida tõi 2016? Mida on oodata uuelt aastalt?

2016 on minu jaoks olnud hea aasta, palju on olnud muutusi, aga need ainult heas suunas. Aastat alustasin ma ajutiselt osalise ajaga tööle minnes. Käisin iga päev paariks tunniks koristamas. Raian oli siis veel alla aastane ja sai rinnapiima, kuid kuna Raiko oli lapsehoolduspuhkusel, siis osalise ajaga töö oli hea variant alustada töömaastikul. Veebruarist läksin tööle Eesti Leivatööstusesse ja kuni poole septembrini töötasin Keilas degusteerijana. See oli väga huvitav aeg, ma sain esiteks hästi palju enda jaoks uusi tooteid proovida (millele söödik minus ütleb jaaa!), lisaks uusi sõpru ja tuttavaid. Mõni siiani tänava peal tunneb ära ja teretab. Oktoobri algusest läksin ma esimest korda elus oma erialasele tööle ja siiani olen ma küll väga rahul. Ma mingi aeg pelgasin, et kas ma üldse erialasele tööle lähen, mul oli pärast kooli lõppu tekkinud rohkem kui 3 aastane paus ja ma veidi tundsin, et ma äkki ei oskagi enam midagi. Praegu õnneks võib vist öelda, et need hirmud olid alusetud ja kõik sujub hästi. Lisaks on mul maailma ägedamad töökaaslased, klappisime esimesest hetkest peale.


Kodu remontimise osas oleme olnud päris tublid. 2016 sai valmis nii meie magamistuba kui lastetuba. See omakorda tähendab, et kolisime lõpuks elutoast välja ja meil saavad külalised ilma laste uneajaga nii suurelt arvestamata külas käia. 


Uueks aastaks on mul suured plaanid kodu jaoks - ma nii ootan juba, et meil oleks ilus köök, mitte toimiv köök. Ja ilmselgelt oleks seal rohkelt DIY projekte, kasutatud mööblit ja natuke täpilisi maitseaine topsikuid. Mul on suvel pikk puhkus, kus ma tahaks jõuda nii Soome õele külla kui ka sõprade juurde Eestis. Tahaks lastega konnata mööda kodumaad, käia kaltsukates ja kohvikutes ja rannas sulistamas. Tahaks võtta hästi vabalt ja lihtsalt nautida :)

Aga enne kui saab täielikult uuele keskenduda meenutame veel traditsioonile omaselt eelmise aasta lemmikuid kaltsukaoste.

1. Vaieldamatu lemmik on see roosa Zara mantel, mille Keila kirbukalt 5€ eest ostsin. Ainuke mure, et hele mantel määrdub kergesti - lapsed on tihti süles ja nende jalanõud ikka lähevad sedasi mantli vastu ja ärme unusta autojuhte, kes sopa loopimisega Tallinna tänavatel eriti lahked on. Aga see selleks. Mantel on tõeline pärl!

2. Jumpsuit. Ostetud Viimsi kirbukalt uuena 8€ eest. Igapäevast kasutust ilmselgelt ei leia, aga välja minnes on üks kindla peale minek. Oh ja blogiauhinnad on ju suvel ees, see oleks raudselt üks variant.

3. Kolmandaks lemmikuks valisin selle roheka käekoti. Ostetud Haapsalu Teise Ringi Riided kaltsukast 6€ eest. Mõnus variant muidu igavale või ühevärvilise riietusele särtsu lisada. See kott on aga küll üks ehtne näide minu osadest lemmikutest - nimelt meeldib ta mulle nii väga, et ma üldiselt ei raatsi seda kanda :)


Rohkem uusaastalubadusi ei anna, kui et plaanin ka uuel aastal siin olemas olla ja oma riietust, oste ja kaltsukaarvustusi jagada. Loodetavasti olete siis lugemas!

No comments:

Post a Comment