24 September 2017

24.09.2017

Ma võiksin alustada tänast postitust jälle sellega, et olen haige. Oma eelmistest muredest sain lahti ja kohe algasid uued mured - klassikaline kurguvalu ja nohu. Ise tegin ka juba nalja, et eelmine kord kui vanemad külas käisid siis olin haige ja nüüd jälle, et ma polegi vahepeal terveks saanud. Tegelikkuses ikka sain korraks terveks.
Kihilise riietuse ülemäära suur austaja ma ei ole, aga mul oli haiguse pärast nii külm, et mitu ülestikku riiet tundus ainuõige valik. Seda enam, et töö juures on meil alati hästi palav ja kihid annavad võimaluse riietust sobivamaks muuta. Pealmine pluus on alles hiljuti Keila Sõbralt Sõbrale poest ostetud 1.5€ eest ja tegelikult on see mulle number suur, aga andis mõnusa oversize välimuse ja tegelikult on ka alumine Sõbrakast ostetud, kui õigesti mäletan siis maksis 50senti. Pole päris minulik riietus, aga soe ja mugav oli ja tuli välja huvitav kombinatsioon ja kuna alanud sügis on meile paar päeva mõnusalt kuldseid ilmasid pakkunud, siis püüdsin riietuse pildile ka.

Kaltsukast:
Roosa pluus: Keila Sõbralt Sõbrale
Helesinine pluus: Keila Sõbralt Sõbrale
Jalanõud: Paavli kaltsukas
Kott: Roosna-Alliku kaltsukas

No comments:

Post a Comment