05 November 2017

Kaltsukas: Keila turu kaltsukas

Ma olen oma blogis Keila turu kaltsukast palju kordi kirjutanud, see oli aastaid mu põhiline shoppamise koht kuni Keila turg läks remonti ja sellega seoses kaltsukas sealt ära kadus. Seda, et tegemist oli keilakate seas hinnatud kaltsukaga teadsin ma alati, sest kordagi ei olnud olukorda, kus poes kedagi teist veel ostmas poleks olnud. Lisaks oli see koht, kuhu lapsevankri sai putka ukse kõrvale jätta või veidi virila lapse müüjale sülle anda. Peale turu sulgemist sain ma mitmeid kirju, kus uuriti, kust turul paikneva poe nüüd leida võib. Nüüd on mul hea meel siia kirjutada, et pood on Keilas tagasi!

Pood: Butiik20 (siin blogis teatud kui Keila turu kaltsukas)
Asukoht: Jaama 3, Keila
Avatud: E: 14.00-18.00, T-R: 11.00-18.00, L: 11.00-15.00
Maksmine: sularahas

Pood asub kohe raudteejaama kõrval ruumides, kus varem tegutses pesupood. Võrreldes turu poega on neil uutes ruumides avaram, soojem (talvel oli turul proovimine ikka väga külm) ja lapsevankriga saab ka sisse. Kaupa on küll hetkel turuga võrreldes vähem, aga neil on plaanis stangesid juurde panna, see-eest riided on nagu varemgi moodsad ja korralikud. Üheks uuenduseks on ka poe facebooki lehekülg, mida neil varem polnud.
Mina olen poodi jõudnud juba mitu korda ja minu mitme korra saak on järgnev:
5€
2€ pluus, kleit 3€
5.50€
5€
6.50€

No comments:

Post a Comment