10 April 2019

10.04.2019

Kodune elu on väga mõnus ja isegi need päevad, mil ma midagi muud ei tee, kui imetan, vahetan mähkmeid ja olen beebiga diivanil teleka ees lähevad väga ruttu. Minu lemmikud on aga hoopis need päikselised päevad, kui Radoni uneajal saab õues toimetada: praeguseks on õue riisutud, kasvuhoone korrastatud ja esimesed redised ninad mullast välja pistnud, aiamaa osaliselt kaevatud ja natuke nipet-näpet veel. Kevad on mu lemmik aastaaeg ja õues toimetamine annab mulle pärast külma talve energiat.
Olen siin beebi kõrvalt usinasti vaadanud erinevaid remondi- ja disainisaateid ja lisaks sellele, et meil on köögi remont ees, siis tahaks terassi ka. Nii ma siis planeeringi erinevaid lahendusi terassi ehitamiseks, natuke mõtlen lisada mõnesid taimi aeda ja oma kiviktaimlat täiendada.

Oma uue-toidu-neljapäeva-traditsioonist oleme ilusti kinni pidanud ja ära katsetanud näiteks kartuli-hernepüree ja peedikotletid, lillkapsapüree lihapallidega, bataadifriikad veisesteigiga, chili con carne, krevetirisotto. Enamus neist on olnud pigem mehh või halvad (loe: see krevetirisotto), aga ma ei anna alla. Söögi tegemine on raudselt õpitav oskus ja muidugi tuleks kasuks kui ma endale kõige pealt põhitõed selgeks teeks ja äkki mingeid koolitusi isegi enda tarbeks võtaks, aga praegu on ka sedasi põnev ja ma usun, et ka lihtsalt katsetades ajapikku paremaks muutun. 

Beebiga toimetamine on läinud palju lihtsamaks, see tähendab öösel ta enam tundide viisi gaasivalude käes ei vaevle ja kuigi ärkab söömiseks pigem tihti, siis uinub uuesti. Panen ta õhtul ööunne tema voodi ja pärast esimest ärkamist jätan kaissu, sel lihtsal põhjusel, et ma sageli ise ennem uinun kui ta söömise lõpetanud on. Küll aga tahaks ma, et ta oleks nõus päeval toas magama. Teised lapsed on mul sündinud soojal ajal (kevadel ja suvel), niiet hakkasid päevaunesid kohe õues vankris magama ja harjusid sellega nii ära, et toas päeval neid magama ei saanudki. Kuna Radon sündis külmal ajal ja kohe õue temaga nii ehk naa minna ei võinud, siis oli mul hea meel, et ta ka toas magama harjub. Algul magaski ka toas hällis päevaunesid, kuid enam pigem ei taha. Jääb küll magama toas, aga ärkab üsna lühikese aja pärast (süles muidugi võib vabalt pikemalt magada, aga see pole päris see, mis mul mõttes oli).

No comments:

Post a Comment