19 September 2011

Hilisõhtune jalutuskäik

Eile oli üle pika aja nii ilus ilm, et oli kohe tahtmine kleidiga olla. Üle pika aja sai isegi vihmavari koju jäetud. Õhtul läksime mehega jalutama - peamiselt küll rämpstoidu järgi, aga siiski... Soe, tuul sasib juustes, minu käsi tema peos, jõevee vulin, noored ja muusika, tähed, hilised tuled akendes. Mõnus. Sellistest õhtutest tunnen puudust. Ja kuna ma palusin fotoka kaasa võtta, peamiselt selleks, et saaksin oma kahte viimast leidu teiega jagada, siis sai mõni pilt ka tehtud.

Yesterday was really nice weather, so I wanted to wear a dress. And also had opportunity to leave my beautiful umbrella at home. When it was dark outside I and Raiko went for a little walk - to buy some junk food. Warm, find in my hair, my hand in his hand, river, music and young people outside, stars, lights. Feels good. I miss evenings and walks like that. I asked Raiko to take camera with us, so I can share my two finds with you.


Peal oli teile juba eelmisest postitusest teile tuttav lilleline H&M jakk - üks mu viimase aja lemmikuid. Hoiab ilusti taljesse, kena naiselik muster, soe. Mida veel tahta.

My H&M jacket is familiar to you from my last post. It is one of my favorites - lovely, feminine, warm. What else to want.



Kleit on pärit reedesest šopinguteraapiast. Kuna olin juba kella 10 hommikul vaba, siis otsustasin minna kaltsukatesse. Vahel on mul lihtsalt tuju raha raisata ja midagi osta - reede oli üks selline päev. Kleit pärineb USA Today kauplusest (Mustamäe tee 43, Tallinn). Hinnaks oli 9,52€, mis on minu tavalisest second handide hinnaklassist kallim, kuid ta meeldis mulle ikkagi nii palju, et ei suutnud enam loobuda.

Dress was bought on Friday. My schoolday ended already at 1o, so I decided to go to second hand shops. Sometimes I just want to buy something and Friday was one of those days. The price was 9,52€, what is little too much for second hand dress, but I didn`t had hart to leave it there.



Kott on pärit Paavli kaltsukast. Samuti reedesest poodlemisest. Maksis 4€ ja ausalt, see oli armumine esimesest silmapilgust. See kott on lihtsalt nii ilus.

Reedel jõudsin ma päris paljudesse kaltsukatesse, kus polnud varem käinud ja ma tegelt olin osaliselt ikka pettunud ka - ese on katki, plekiline ja hinnaks on ikka 5€. Ma saan aru küll, et loll pole mitte see, kes sellist hinda küsib, vaid see, kes seda maksab, kuid kuidagi paha tunne jäi sisse. Häbi peaks ju olema, sellist hinda küsida... Aga hoolimata väsinud jalgadest ja mind jälitanud mehest Koplis, jäin ma päevaga rahule!

Bag is from Paavli second hand shop. Also bought on Friday. Price was 4€ and it was love for the first moment I saw this bag. This bag is just so beautiful.

On Friday I visited a lot second hand shops first time and I was also little disappointed about prices - when dirty and broken clothes still have labels with price 5€, then it makes little sad. I couldn`t imagine to ask price like that when item is totally unusable. But still it was nice day. And again sorry for my bad English!

A.

No comments:

Post a Comment