28 September 2011

Tänane outfit

Tänane outfiti postitus siis:

















































Seelik ja kampsun pärinevad kaltsukast, retuusid Keskturult. Seelik on ostetud suvel Keila turul olevast kaltsukast. Kampsun on ostetud aastaid tagasi Kuressaare sekkarist ~50 krooniga.

Today´s outfit: Skirt and cardigan are from second hand shop, tights from Keskturg. I bought skirt in summer from Keila and cardigan is bought many years ago from Kuressaare and it cost about 50EEK.


























See tumeroosa Lumene huulepulk on mu viimase aja lemmik. Ma ei ole eriti huuleläigete ega huulepulkade fänn, esimeste nende kleepuvuse pärast ja teiste kasutamine tundus minu jaoks kuidagi keeruline (ärge küsige miks, lihtsalt oli selline eelarvamus). Igatahes suvel allahindlusega sai hetketuju ajel huulepulk soetatud ja nüüd on üldjuhul koti põhjas või taskus kaasas. Tooniks on Raspberry Pink ja maksis midagi kolm eurot sentidega. Olen väga rahul. Ainukeseks miinuseks on ehk see, et teeb huuled küllaltki kuivaks, seda enam minu puhul, kellel hügieeniline huulepulk on vajalik.



Dark pink lipstick is my recent favorite. I am not very big fan of lipsticks and lip glosses. I bought it just because of some mood (and of course because of sale). Now I have it with me almost everywhere. I really like it, only minus for me is that it makes my lips dry (they are normally also quite dry, especially at winter).

No comments:

Post a Comment