19 December 2011

Early Christmas present

Ma sain selle aasta esimese jõulukingi juba pea kaks nädalat tagasi, kuid kuna praktikaga on kiire ja täna oli veel eksam, siis pole aega nendel vähegi valgematel hetkedel pildistada olnud. Igatahes pakk tuli õe juurest Soomest. Aitäh! :)

Ja sheerin teiega suurt osa paki sisust ka (komme jms pildistama ei hakanud, sest need kadusid ikka väga ruttu):












Ehk siis minu maine vara suurenes ühe suure meigikarbi võrra (ja see näeb nii mõnus välja), mis sisaldab 24 lauvärvi, sama palju huulevärve ja 6 põsepuna, lisaks ka paar pintslit. Lisaks leidsin kingikarbist ühe lõhnaõli, kaks hügieenilist huulepulka ja midagi väga praktilist: riidekappi riiulid.

Tegelikult ei ole ma jõudnud neid väga palju järgi katsetada - lihtsalt nii kiire on, et hea kui üldse mingigi meik näkku saab ja juuksed kammitud. Siiski ma natuke lauvärvidega jõudsin mängida - väga head on. Mulle tohutult meeldib tooni valik ja püsivad hästi peal ega pudende. Pudenemist ma kartsin päris palju, aga õnneks asjata. Põsepunad ja huulevärvid on täiesti katsetamata :S ehk varsti tekib aega veidi rohkem, sest praktikal on viimane nädal.

Lõhnaõli mu igapäevaste lemmikute hulka just ei kuulu, kuid luban, et seisma see ka ei jää!

No comments:

Post a Comment