12 December 2011

Red-Red-Red!

Kuigi mul oli tänaseks teine postitus plaanis, siis ma lihtsalt nii kibelen rääkima muudel teemadel. Nimelt ma täiendasin oma küünelaki kollektsiooni ühe Manhattani küünelaki võrra.


Pilt Manhattani kodulehelt

Manhattan - Lotus Effect küünelakk - 45P


Kui aus olla, siis pole ma ühestki küünelakist veel nii vaimustuses olnud. Lakk on ostetud Selverist 3.70€ eest ja pudeli suurus on 11ml.
Toon on väga ilus punane (minu arvates täiesti perfektne). Lakk on väga hea koostisega - ei paks ega vedel ja väga hea katvusega (piisab ka ühest paksemast kihist). Ka pintsel on väga mugav, tõesti on hea lakkida. Kirjade järgi on ka nende lakil küüsi tugevdav toime. Pudelil olev silt lubab ka, et lakk on kauapüsiv, kuid hoolimata sellest, et kasutan sama firma alus- ja pealislakki olid mul juba järgmisel päeval osade küünte otstest lakk maas. Muidugi on mul antud hetkel päevas normaalsest rohkem käte pesemist, kuid siiski... Samas ma ei välista, et asi on minu küüntes, sest teised Manhattani lakid on paremini püsinud.

Miks ma seda lakki nii väga armastan?


* Punane küünelakk (ja üldse värvitud küüned) tekitavad minus naiseliku ja ilusa tunde. Isegi kui juuksed on sorakil ja meik tegemata, siis lakitud küüned kuidagi mõjuvad enesehinnangule maagiliselt.
* Ma ei ole eriti staažikas küünte lakkija, kuid seda lakki on tõesti mugav peale kanda.
* Piisab ka ühest laki kihist. Ma teinekord suudan perfektse maniküüri rikkuda just viimasel hetkel ja no kes see viitsiks otsast alata.
* Ja muidugi ei saa ma märkimata jätta soodsat hinda!

I´m in love!

No comments:

Post a Comment