20 December 2011

Maybelline Volum´ Express the Falsies Flared Mascara

Mu vana (täiesti suvaline kusagilt kiiruga haaratud) ripsmetušš sai tühjaks ning oli vaja uus osta. Ma olin nii palju head lugenud selle Maybelline ripsmetušši kohta erinevatest blogidest. Näiteks siit, ning siit ja veel siit ka. Ühesõnaga tagasiside antud ripsmetuššile oli nii hea, et otsustasin ka ise järgi proovida.




Ja tõesti, üks parimaid, mis mul olnud on:
*tušš ei jää tükki
*ripsmed jäävad ilusti eraldatud mitte kokku
*tušš tõepoolest pikendab ripsmeid ikka silmnähtavalt
*seega silmad tunduvad hoobilt suuremad
*ja minu jaoks vist kõige olulisem, et ei määri ega pudene. Hommikuti olen ma enamasti üks neist inimestest, keda rongis tukkumas võib näha, niiet minu jaoks on hea ripmsetušš see, mis kergele uinakule ilusti vastu peab :)

Naturaalsed ripsmed

Ja ripsmetuššiga

Tegelikult sai mu postitus ajenduse hoopis sellest, et Selveris on praegu sellele ripsmetuššile soodushind kuni 4. jaanuarini. Algne hind on 10.50 ja praegu saab kätte 5.99 eest. Niiet kasutage juhust! :)

No comments:

Post a Comment