01 March 2013

Belt from Faktory

Faktory ei ole pood, kuhu ma just sageli satuks. Oma olemuselt on ta natuke Sõbralt Sõbrale kauplustega ühte plaani - müügis on nii mööblit, riideid, ehteid, jalatseid, toidunõusi. Peamiselt satungi ma nendesse sekkaritesse hetkel mööbli tõttu ja ühtlasi kiikan üle jalatsiriiulid ja riidevaliku. Faktory puhul mulle väga meeldib, et nad on facebookis nii aktiivsed: uue kauba pildid laetakse üles koos suuruste ja hindadega ning asju on võimalik ka broneerida läbi facebooki. Mulle igatahes meeldib ja minu arvates võiksid kõik kasutatud riiete/mööbli poed sedasi toimida! Faktory facebooki leiab SIIT.
Seekord sattusin Faktorysse ühte imeilusat kappi kiikama, mis kahjuks meile mõõtude poolest ei sobinud, ühtlasi jäi mulle silma aga üks eriti vinge vöö hinnaga 1€.

"Faktory" is not a second hand I usually end up in. With its core, it is pretty much the same as "Sõbralt sõbrale" - they sell furniture, clothes, jewelry,  shoes, cutlery. Main reason I end up in these thrift stores is because furniture, but while I am there I also check out some clothes and shoes. What I love about Faktory is that they are really active on Facebook, which means they upload new stuff with measurements and prices, also you have ability to place stuff on hold. I really like this idea and IMHO all thrift stores should do this. You can find Faktory FB page HERE.
This time I was there to check out one lovely cupboard which sadly was smaller than we hoped. But, I found very cool belt just for 1€.







No comments:

Post a Comment