09 March 2013

Kirbukad Keilas

Täna hommikul (või no lõunal) ärgates leidsin Keila facebooki lehelt info, et täna on Keila Kultuurikeskuses kirbukas. Üritasin lisainfot leida, mis kellast üritus algas ja mis kellani toimub, kuid info jäigi saamata - ei tea kas minu kehv otsimisoskus või vähene reklaam. Igatahes ma lihtsalt läksin kohale ja lootsin, et kirbukas ei ole juba läbi.
Eelkõige müüdi naiste- ja lasteriideid ning jalanõusid (lastekaupa ehk isegi rohkem kui naisteriideid). Muidugi leidis vähemal määral meesteriideid, raamatuid, kodukaupa ka. Kõige eriskummalisemad asjad, mis mulle silma jäid olid u. peotäis mutreid ja kruve, mida üks naine müüs... Minu meelest ei olnud just kõige parem kirbukas - rahvast (nii müüjaid kui ostjaid) oleks võinud tunduvalt rohkem olla ja kaubavalik suurem, aga sellest hoolimata leidsin ma kaks sobivat eset enda riidekappi täiendama. Mina süüdistaks vähest reklaami, selliste ürituste puhul peaks facebookis alati reklaami tegema.
Suureks üllatuseks oli samal ajal ka üle tee asuvas erakool Lättes kirbukas. Mõne üksiku müüjaga, aga see-eest oli neil väga armas ja maitsvate roogadega kohvikunurk.
Lätte kirbukale enam ei jõua, aga kes kiiresti teeb, siis kultuurikeskuse täika on avatud kuni 16.00, nii et kohalikud, minge lipage läbi.




No comments:

Post a Comment