15 August 2013

Repeat

Repeat on üks nendest kaltsukatest, mille ma avastasin sõbranna meeldimiste alt facebookist ja kuigi ma olin nende tegemisi seal juba pikemat aega jälginud, siis esimest korda külla jõudsin ma neile alles eile. Suure tõenäosusega oleks esimene külaskäik veelgi edasi nihkunu, kui poleks olnud üht imeilusat kleiti, mis ma broneerisin. Halb uudis on see, et kleit mulle ei sobinud, hea uudis aga see, et tühjade kätega ma siiski poest ei lahkunud.
Nüüd aga poest endast. See on lihtsalt imeline pood! Ausalt! Nii puhas, kaup kõik korralikult riidepuudel ja korraliku süsteemi järgi väljas, proovikabiinides suured peeglid, võimalus maksta nii sularahas kui kaardiga. Lisaks on nii palju vaeva nähtud poe sisekujundusega. Muidugi ei saa mainimata jätta kahte ilusat ja noort meesmüüjat.
Peale sünnitust olen ma kaltsukates üsna vähe käinud, peamiselt seetõttu, et enamikku lihtsalt lapsevankriga ei saa. Repeat on selles suhtes meeldiv erand.








Minu ostud Repeatist:

Shoes I bought from Repeat/ 4€

Shoes I bought from Repeat/ 8€
Repeati facebooki lehe leiab SIIT.

2 comments:

  1. Ma jälgin Repeati tegemisi FB-s juba pikka aega, kuid pole jõudnud neid külastada. Peab ka ikka selle poekese lõpuks ette võtma!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tõesti soovitan soojalt! Mina jäin igatahes väga rahule ja lisaks on nad üsna suur pood, niiet midagi meeldivat peaks ikka leidma :)

      Delete