27 August 2013

Telliskivi kirbufestival

Laupäeval toimus teist korda iga-aastane müügi- ja muusikaüritus - Telliskivi kirbufestival. Leida võis nii riiete, jalanõudega, vintage kraamiga kui ka mööbli, kunsti ja toiduga kauplejaid, niiet midagi igale maitsele. Ise ma olin kirbukal kokku umbes kolm tundi, nii palju kannatas pisipiiga. Muusikat ma nautima ei jõudnud, sest aeg oli mul piiratud ja ma tahtsin seda kasutada müüdava kauba uudistamiseks, kuigi lapsevankriga on selliste masside sees see üsna raske. Järgmisel aastal see-eest saan juba päris mugavalt üritust nautida ja ohtralt ilusast kaubast ja veel ilusamatest inimestest pilte teha. Endale õnnestus mul aga krabada kolm eset:

The second Telliskivi Flea Festival, sales and music event, took place in Telliskivi Loomelinnak on August 24th. The Flea Festival is a larger and improved version of the familiar Telliskivi Flea Market held on Saturdays — so there was the same enjoyable feeling, but in addition a whole lot more vendors, music, hustle-bustle and activities!
My time in the flea festival was limited, because my baby was with me, I stayed for about 3 hours. I concentrated mostly on clothes, shoes and bags. Music and activities were secondary for me. Next year I´m going to enjoy this event one hundred percent and make a lot of pictures of cool stuff and people. I managed to find three items:

3€
Tegemist on Montoni kleidiga, mis on parajalt viisakas, kuid siiski igapäevane. Hinnaks oli kleidil 3€.


Mul on kapis ainult üks maksikleit ja seda põhjusel, et ma pole rohkem endale sobivat maksikleiti leidnud. Paljud maksikleidid on nii öelda universaalsuurusega, mis tegelikkuses jäävad väiksemat suurust kandvale inimesele siiski suureks. Kui ma eelmisel pildil oleva kleidi ostsin proovimata, siis seda kleiti ma sedasi osta ei julgenud. Õnneks olid festivalil proovimiskabiinid täitsa olemas.
Kui ma kleiti nägin, siis tekkis mul ettekujutus varasest suvehommikust, mida teetass käes terassil hea raamatuga nautida. Sobiv kleit on selleks olemas, nüüd on ainult terassi vaja :)

I have only one maxidress in my closet besides this one and this is because I haven't found the right one. A lot of maxidresses are one size, but usually are too big for smaller women. Unlike the dress on the picture above, this one I wanted to try on before buying. Luckily the festival had dressing booths. When I saw this dress, I had this image in my head about warm summer morning, when I am on terrace with a hot cup of tea and a good book. I have a dress, so now I only need a terrace. Price was 5€.


Erinevad jakid, pintsakud on mu viimase aja soovilistis üsna sageli esinevad. Ilmselt seetõttu, et kalendrist paistab juba vaikselt sügis ja kuigi viimasel ajal on olnud super ilm, siis õhtud on juba päris jahedad, kuid mantlite-jopede jaoks on minu jaoks liiga vara. 
Tegemist on pigem viisaka jakiga, mis originaalis on mõeldud vist pikkade käistena kandmiseks, kuid mulle on varrukad lühikesed. Foto jaoks lükkasin ma lihtsalt varrukad ülesse, kuid kavatsen need lühemaks õmmelda lasta. Hind oli 5€.

Different blazers are very common in my wishlist lately, probably because the fall is slowly creeping in. Although the nights are getting chilly and even cold, the very hot days let me know, that it is still very early for warm coats and jackets.
This one on the picture is probably meant to be worn as long sleeved, but for me the sleeves are too short. For this picture I turned sleeves up, but in the long run I will make them shorter. I paid 5€ for this.

No comments:

Post a Comment