10 March 2016

OOTD: 09.03.2016


Kevad on kohe-kohe ukse ees, vähemalt ma loodan seda, ja paras aeg on värvid kapist välja otsida. Tegelikult sai mu värviline riietus alguse küünelakist (Max Factor - burgundy crush) - ma ei ole ilmatu aeg küüsi värviliseks lakkinud, sest noh, see võtab omajagu aega ja tulenevalt mu eelmise töö iseloomust poleks tulemus kuigi kaua püsinud. Lisaks tunnen ma ennast tumedamate lakkidega kergelt ebakindlalt, sest iga pisi viga jääb kohe silma. Aga kui kord küüned lakitud on, siis tunnen ma end alati tükk maad pikema ja mitu kilo kõhnemana.
Sama moodi toimivad tõelise egoboostina ka mu eilse outfiti juurde kuuluvad kõrvarõngad. Tegemist on Leetal Kalmansoni kõrvarõngastega, mis ma kingituseks sain, et oma sekkarioutfitte veidi vürtsitada. Ma ei olnud neist kuulnud enne Thaya´s toimunud iluõhtut (Eestis ongi LK ehted ainult Thaya ilusalongis müügil) mitte midagi, aga tegemist on, kui mu abielu- ja kihlasõrmus välja arvata, kõige hinnalisemate ehetega mu ehtekarbis. Kõik Leetal Kalmansoni ehted on valmistatud käsitsi, väga kvaliteetsed ja hoolimata oma suurusest ja silmapaistvusest väga kerged ning iga ehet on ainult üks eksemplar. Lisaks on ehted niklivabad, niiet ma saan neid rahulikult terve päeva kanda. Niiet kui ma eile juba kord värvide teed läksin, siis olid need kõrvakad ainuõige valik.
Kaltsukast;
Kott: Roosna-Alliku kaltsukas
Kardigan: Pärli kirbukas
Vöö: Telliskivi kirbuturg
Püksid: Paavli kaltsukas
Saapad: Paavli kaltsukas

No comments:

Post a Comment