20 March 2016

OOTD: 19.03.2016

Nüüd, kus teed hakkavad lõpuks jääst puhtaks sulama ja päike juba päeval päris kõrgelt piilub kannatab lõpuks ometi pikematele jalutuskäikudele lapsega minna. Eks ennem oleks ka vast saanud, aga meie teel olid sügavad lume- ja jäärööpad ja ma käruga ei viitsinud nende vahel ukerdada. Igatahes teisipäeval võtsin Raianiga ühe linnatiiru ette, alustuseks Keila turu kaltsukasse. Õnneks on seal tore müüja, kes oli nõus Raianit süles hoidma kuni ma asju proovisin, sest pood ise on külm ja kitsas, niiet seal last kusagile mängima panna pole. Aga ma sain Mariettele ühe ilusa veidi pidulikuma kleidi (4€) ja kuna meil ootab ees järgmine kuu Raiani sünnipäev ja kaugel see emadepäeva kontsertki on, siis läks see küll täppi. 

Endale sain ühe tagi (12€) :) Ise naeran, et ega küll küllale liiga tee ja kuna eelmisel nädalal ostetud on pruun ja poolpikkade varrukatega, siis see on must ja pikkade varrukatega, niiet hoopis teistsugune ja täiesti vajalik! :) Noh, ma nüüd ainult tagidega käima hakkangi.

Tagasiteel hüppasin korraks Sõbralt Sõbrale poest ka läbi, neil oli sama päev uus kaup tulnud ja ma lootsin öökappi leida meie uue magamistoa jaoks, aga lahkusin hoopis ülipüsside kingadega (8€). Kusjuures jalanõusid on alati kaltsukast palju raskem leida, sest tihti on mitmendale ringile jõudnud jalanõud halvas seisukorras, niiet ilusate kingade leidmine on alati jackpot

Tagi jõudsin juba ühel sellisel päeval, kui oli vaja autost tööle astuda ja pärast tagasi otse tuppa, selga panna. Muidu kipub päike ära petma, tundub küll nii soe ilm, aga õues kipub vähemalt minul veel tagiga veidi jahe olema, niiet ma veel lõplikult ei ole jopet ära pakkinud. 

Kaltsukast:
Kleit: Leiupood
Saapad: Keila turu kaltsukas
Tagi: Keila turu kaltsukas

No comments:

Post a Comment