20 March 2018

20.03.2018

Ma olen üks neist, kes uue asja või siis "uue" asja ostmise korral seda kohe kanda tahab. Ostan ma ju asju, mis ilmselgelt mulle endale väga meeldivad, niiet mulle tundub ka üsna loogiline, et neid proovida tahan. Nii on uute riietega, aga ka kõige muu uuega. Näiteks kui ostan huulepulga, siis kasvõi kodus teleka ees värvin õhtul huuled ära või lasen peale uut lõhnaõli isegi kui käin poes enne magama minekut ja koju jõudes kohe magama hakkan sättima. Aga no ära proovima pean.

Samas õde võib mul osta midagi uut ja siis seda aasta aega mitte kasutada, sest ei raatsi. Mina ei saa sellest aru. No äkki mu kaal tõuseb aastaga ja siis jääks mul asi hoopis kandmata või aasta pärast see mulle enam mingil põhjusel absoluutselt ei meeldi ja ma olen ilma asjata käinud raha välja millegi eest, mida ma ei kasuta. Ja seda viimast mulle teha ei meeldi. Käisime aastaid tagasi abikaasa töökaaslastega bussireisil Venemaale. Ostsime tagasiteel bussi endale süüa ja mina valisin mingi salati, mis mulle süües ei maitsenud. Aga ma ei raatsinud seda ära visata, sest ma olin selle eest ju juba maksnud. Teiste meelest oli naljakas, aga mulle tundus nii normaalne. 

Üldiselt kui ma olen millegi ostmisega kahevahel, siis mu aegumatu nipp on arvutada ümber kaua ma selle ostmiseks töötama peaksin ja siis mõelda, kui ma selle töötatud aja eest ei saaks mitte raha, vaid saaksin selle asja, kas ma oleksin rahul. Kui ei, siis järelikult on asi liiga kallis/pole oma hinda väärt/mul pole seda vaja/ma ei taha seda piisavalt.

Ostsin endale eelmise nädala lõpus Keila Butiik20 kaltsukast (endises turu kaltsukas) eriti ägeda ülepõlve kunstnahast seeliku ja kuna laupäeval päikesega meelitas, siis muidugi tahtsin kohe kandma hakata. Väikese allahindlusega jäi hinnaks 5eurot sentidega. Seljas on seelik mugav ja tänu väiksele lõhikule taga saab normaalselt astuda. Mul ühe teise seelikuga läks nihusti, et ma ostes ei mõelnud üldse sellele, et tänu oma kitsale lõikele ja lõhiku puudumisele sellega ainult ehk modellid kõnnitud saavad. Nüüd olen ostes targem ja proovin paar sammu ka teha, mitte ei piisa ainult selga proovimisest.

Kaltsukast:
Seelik - Butiik20
Saapad - Keila Sõbralt Sõbrale

No comments:

Post a Comment