15 March 2018

OOTD: 15.03.2018

Kuigi ametlikult talv veel kestab, siis üldises plaanis võib juba kevadele tere öelda. Kevad on mu lemmik aastaaeg ja ma iga aasta ootan kannatamatult seda aega, kui lumi ära sulab ja kõnniteed kuivad on. No ma tean küll, et see ei ole ehk parim argument kevade kasuks, et ta mu lemmik peamiselt seetõttu on, et talv lõpuks läbi on, aga nii ma tunnen.

Kogu talv on läinud suuresti töölt koju-tuli pliiti/ahju-söök valmis-lapsed magama rutiinis. Ja olgugi, et ma armastan ahikütet, siis meeldiks mulle ärgates leida toast rohkem kui kümme soojakraadi. Niiet kevad on igati teretulnud nähtus. Ja lisaks normaalsemale temperatuurile, uuele energiale toob kevad kaasa ka jälle outfitipildid.

Ja kui riietuse juurde juba läksime, siis tänane piparmündine riietus sai pea täielikult taaskasutusel põhinev. Neid nö tavakaupluse riideid jääb mul kapis aina vähemaks, sest kui mõni riideese oma aja ära elab, siis asendust kipun pea täielikult teise ringi poodidest otsima. Muidugi ei kehti see enam ainult selga-jalga puhul, vaid varasemast veelgi rohkem vaatan ma taaskasutuse poole ka kõiges koduga seonduvas. 


Kaltsukast:
Mantel: Sarapuu kirbukas
Kampsun: Keila Sõbralt Sõbrale
Püksid: Nanny kaltsukas Orissaares
Saapad: Keila Sõbralt Sõbrale
Tuunika

No comments:

Post a Comment