30 March 2018

29.03.2018

Sellest nädalast olen ma sisuliselt pärast aastat trennilainel. Viimane stabiilne trennis käimine (mis kestis kauem kui kuu-kaks) jäi tegelikult enne teist rasedust ehk nii nelja aasta taha. Prrr... hirmus mõelda. Ma siin mõned katsed olen ikka hiljem ka teinud, aga no need ei ole lõpuks ikka püsima jäänud. Suuresti küll igapäevase graafikute klapitamise tõttu ja kuigi mul on tegelikult velotrenažöör kodus ka, millelt võiks ju tegelikult tolmukihi tagumikuga maha nühkida, siis ajaks, mil lapsed magavad suudan ma ainult end nii palju liigutada, et kätt millegi magusa järgi sirutada.
Ja lastega koos kodune trenni tegemine - ei. Tähendab teha saab, aga seda trenniks nimetada on küll patt, kui pool aega tuleb kedagi endaga koos sülle väntama võtta ja teisel on miljonit asja just siis vaja.

Igatahes ma nüüd vaikselt sobitan sõprust basseiniga. Ma ei oleks ehk ujumise kasuks otsustanud (või üldse trenni läinud), kui mind viimased kaks nädalat pidev pinge- ja ebamugavustunne seljas ei painaks. Õnneks seljavaluks seda siiski nimetada ei saa, aga tore tunne just ka ei ole. Tean hästi, et selg on mu igipõline nõrk koht ja mu töökoht on ideaalne kasvulava seljavalude tekkeks. Niiet ma nüüd loodan, et ujumine seda olukorda paremaks teeb.
Muidu olen siin kevade ootuses nagu iga teinegi. Või siis oleks õigem öelda soojema kevade ootuses, sest no õhk on küll kevadine ja päike paistab juba kõrgel ning aknalaual sirguvad istikud annavad märku, et tegelikult on aprill kohe käes. Ja neid soojasid ilmasid ei suuda ma ära oodata, ma juba tahaks näppe mulda pista ja remondiga pihta hakata. Peame oma elutoa täiesti uuesti ehitama ja et kehva loo juures paremat nägu teha, siis võtsin nõuks, et see kord saab see sisekujunduselt palju parem. Kavatsen endale iseloomulikult kõike muidugi hästi odavalt teha, palju asju ise teha (no mis see kangavahetus või diivanilaua tegemine siis ära ei ole, eksju!). Kui asi kunagi sisustuseni jõuab, siis luban taaskasutuse vaatenurgast siingi pilte jagada. Sinna aga läheb veel omajagu aega, niiet hoopis tänase riietuse juurde.

Riietus on tavaline käisin-tööl-outfit, millele täna lihtsalt lisandub käisin-tööl-ja-trennis-outfit. Natuke viisakam kui mu riietus tööl tavaliselt, aga no püksid olid juba eelmisest päevast kapist väljas, oli kindla peale minek varavalges nende kasuks otsustada. Pealegi meeldis mulle, kuidas püksid ja saapad omavahel kokku sobisid ja pükste muster tegi muidu veidi igava üldmuljega halli-mustaga riietuse veidi põnevamaks küll. 

Kaltsukast:
Saapad: Sõbralt Sõbrale Keilas
Vöö: Sõbralt Sõbrale Keilas
Kott
Püksid: Teise Ringi Riided Haapsalus
Pluus: Uuskasutuskeskus
Mantel: Sarapuu kirbukas

No comments:

Post a Comment