20 January 2012

Eilsed ostud

Kuigi ma läksin poodi uue ravilaki järgi, mis on minu küünte puhul lihtsalt vajalik, ja ma ütlesin enne Keila Rõõmukaubamajja sisenemist, et ma sel korral ühtegi küünelakki ei osta, siis kassasse jõudes oli märkamatult korvi jõudnud ka kaks küünelakki.

.

Need kaks BYS küünelakki on lihtsalt nii vaimustavalt kena välimusega. Järgi pole proovida veel jõudnud, tahaks ennem oma katkised küüned veidi paremasse olukorda saada. Mõlema laki hinnaks oli 2.50 ja ravilakk oli 2.69. Ravilakist tuleb kindlasti ka eraldi postitus, kui olen saanud pikemalt kasutada.
Ja lisaks ostsin ma paki oma lemmik küünlaid. Need lõhnavad lihtsalt nii hästi... Mulle meeldib terve hunniku neid tuppa põlema panna, korraks teise tuppa minna ja siis on tagasi tulles terve tuba seda lõhna täis. Kahjuks kipuvad need maagiliselt ruttu otsa saama.

No comments:

Post a Comment