15 January 2012

New bag

Sai sammud jälle kaltsukasse seatud. Kuna mul on hetkel vaheaeg, siis on hea jõuda sellistesse poodidesse, kuhu muidu kooli tõttu ei jõua. Seega sai üle väga pika aja külastatud Keilas Haapsalu mnt 31 asuvat "Hilbukat". Võrreldes varasemaga olid hinnad tunduvalt sõbralikumad (ei tea, kas neil oli allahindlus, mille silti ma ei märganud või üritatakse kliente tagasi/juurde võita). Olgu põhjus milline tahes, hea meel igaljuhul.


Esimese hooga ma muidugi suundusin suure hurraaga poe lõpus asuva kotiriiuli juurde (ma olen juba väljendanud oma armastust nende suhtes). Leidsin armsa koti, mida nähes tekkis pilt valgest suvisest maani lehvivast seelikust, sandaalidest, topist ja mõnus lihtne kott üle õla visatud.

See kord, ma siiski hetkeks mõtlesin kott ostmata jätta, sest üldjuhul ma olen igapäevaselt mahukamate kottide kandja, kuid koti lihtne ja suvine välimus siiski võitis. Hinnaks oli 3.5€.

No comments:

Post a Comment