10 January 2012

Eye contour cream

Kohe alustuseks pean ära mainima, et ma ei ole väga suur kreemidega, maskidega ja kõikvõimalike muude möksidega eriline plökerdaja. Detsembris jäi mulle Keilas Rõõmu Kaubamajas soodustoodete letis silma Oceanic Cosmeticu silmaümbruskreem. Soodushind oli
3.99€.


Lühijutt pakendilt: Toitev ja rahustav silmaümbruskreem kõikidele allergilistele nahatüüpidele. Õrna koostisega, kiirelt imenduv, lõhma- ja õlivaba kreem tundlikule ja allergilisele nahale. Toidab, niisutab ja rahustab nahka. Sisaldab looduslikke aktiivseid osakesi, mis ennetavad "kanavarvaste" tekkimist silma ümber ja vähendavad märke väsimusest ning tumedatest silmaalustest.

Minu arvamus: See on kindlasti üks parimaid kreeme, mis mul olnud on. Mul on suhteliselt tundlik nahk ja küllaltki tumedad silmaalused, mille varjamiseks peab päris kõvasti vaeva nägema. Kreemi soetades ei olnud mul arvamust, et tegemist on imesid tegeva kreemiga ja no ega ta päris imesi siiski korda ei saada, aga ma olen sellega väga rahul. Nüüdseks olen kreemi kasutanud umbes kolm nädalat ja ma saan öelda, et mu nahk on palju paremas seisukorras: peeglisse vaadates ma näen, kuidas nahk ei ole enam tuhm ja hall ning mu silmaalused ei paista ka enam nii tumedad.

I am not a very big fan of creams, masks and other stuff like that - I am just too lazy. In December I found from Keila one eye contour cream, with bargain price (3.99€) and I decided to try it out.

Little information from the package: Soft cream, smoothing wrinkles. Regenerates and improves elasticity of the skin around the eyes, reduces swellings and dark circles. Vitamins A, E and d-panthenol (provitamin B5), enhanced with herbal extracts and allantoin soothe and calm skin irritations. The cream does not irritate eyes. Fragrance free, contains no color additives.

It is one of the best creams I have had. I didn`t expect miracles, but I am very pleased with it. I have quite sensitive skin and I also have dark circles under my eyes. Now I have used this cream about 3 weeks and when I look to the mirror I can see, that my skin is so much better: my skin isn`t so grey and dark circles under my eyes are harder to notice.

No comments:

Post a Comment