09 October 2013

OOTD - 09.10.2013

Kirjutasin seda postitust auto tagaistmelt suundudes sõpradele külla, nende Viljandist Paldiskisse kolimist tähistama. Tänane riietus sai valitud mugav ja soe. Soojus on mu riietuste juures praegu väga oluline, sest laps on mul kehv seisvas vankris magaja ja seetõttu on jalutuskäigud paaritunnised. Mina aga olen paras külmavares, niiet mida rohkem kihte, seda parem. See karvane ja ülipehme jakk oleks ka väga hea talveks, sest on tõesti soe, küll on tal aga väga lahtine kaelus, niiet mina olen teda kandnud pigem sügisel. Ostetud on see mul eelmine sügis Keila kultuurikeskuses toimunud kirbuturult, kuid kuna ma siis hakkasin vaikselt kilosi koguma, siis teile näidata ei jõudnudki - jakk lihtsalt ei läinud mulle enam selga :)

I was writing this post while driving to Paldiski to visit my friends who recently moved there from Viljandi.
When talking about clothes then warmth is very important to me on these days as my baby likes to sleep only when her carriage is moving. That means 2-3 hours long walks to me too.
Jacket I wore today is bought last autumn from local flea market in Keila. It would be perfect for winter, it is really warm, but it has quite big neckline, so I prefer to wear it in autumn.








Kaltsukast/ from second hand:
Jakk/ jacket: Keila kultuurikeskuse kirbukas/ local flea market in Keila
Kardigan/ cardigan: Vitali kaltsukas Kuressaares/ Vitali second hand in Kuressaare
Pluus/ blouse: Mu-Su
Saapad/ boots: Rõõmus kirbukas Keilas/ local flea market in Keila

No comments:

Post a Comment