27 October 2013

OOTD - 27.10.2013

Kiire ülevaade tänasest riietusest. Veetsin tavapärasele lapsega olemisele osa päevast Rocca al Mare keskuses poodides, kust vajasin mõnda uut riideeset. Olgu mainitud, et päris plaanipäraseid esemeid ma muidugi ei leidnud. Lisaks jõudsin ma esimest korda H&M-i ning mulle meenus vähemalt kümmekond põhjust miks ma kaltsukaid tavapoodidele eelistan - näiteks pole kaltsukates neid meeletud järjekordi proovikabiinidesse ja ainukesesse töötavasse kassasse. Kogu päeva oli mul laps kaasas, kahjuks said seetõttu ka pildid kiiruga tehtud, sest keegi otsustas sobivalt nutma hakata. Aga midagi siiski:

Quick post about my today´s outfit. I did some shopping today, visited the first Estonian H&M and remembered at least ten reasons why I prefer second hands - for example there are no endless lines. I had my baby with me, so the pictures aren´t best, as she always needed attention when started taking photos.








Kaltsukast/ from second hand:
Kott/ bag: Keila Sõbralt Sõbrale/ Sõbralt Sõbrale in Keila
Pluus/ shirt: Mu-Su

No comments:

Post a Comment