06 December 2013

OOTD - 06.12.2013

Tänane päev oli mul väga mõnusalt kodune, kui välja arvata kiire käik Keila turule kaltsukasse. Muideks, neil on nüüd seal lisaks veel üks kaltsukas ja üks välilett kasutatud riietega. Päris tühjade kätega ma sealt koju ei tulnud, aga sellest juba mõnes teises postituses.
Mida talvisemaks ilmad lähevad, seda rohkem tahaks ma end sooja teki sisse mätsida ja lapsega mängida ning õhtul hilja teleka ette kuuma teega vajuda. Kui aga on õue minek, siis on riietumine tõsine probleem. Soojad kampsunid on küll mõnusad kodus lõsutamiseks, aga tekitavad minu jaoks liiga puhvis kubujussi tunde või siis nagu see Lindexi kampsun on küll ilus, aga sooja see-eest märgatavalt ei anna.
Ma tegelikult tahtsin õues pilte teha, sest valge lumi jäi nii mõnusa taustana erkpunasele kampsunile, aga ma olin paras vingupunn, et külm on ja nii me kolisime sisse ümber.
Lisaks, kui te veel ei ole märganud, siis blogi paremas servas, asub ka viide mu ask.fm-ile, niiet kui teil on mulle küsimusi mu blogi, kaltsukate või lihtsalt elu-olu kohta, siis.. noh, küsige.

I spent day at home, just playing with my kid and doing homework, except little visit to the second hand located in Keila market. And good news are, that now, there are two more second hands in Keila market. I bought one beatiful blouse, but about that next time.
It is hard to find clothes in winter, cause all I want is just grab a blanket and be with my kid or later at night watch TV and drink hot tea. I like warm knittings, but they make me look big and bundled up like an eskimo. This one from Lindex is beatiful, but not very warm. I wanted to take photos outside, cause I liked this contrast with brigtred knitwear and white snow, but it was so cold, that we took rest of them inside.
If you haven`t noticed, then I made ask.fm account, so if you have any questions about my blog, second hand shops or just about anything else, then ask!










Kaltsukast/ from second hand:
Kraega pluus/ blouse with collar: Komisjonipood KOMKA/ commission shop KOMKA
Käekott/ clutch: Keskväljak 12a, Keila
Saapad/ trainers: Rõõmus Kirbukas, Keila





No comments:

Post a Comment