24 February 2014

Saaremaa 20.02 - 23.02

Olin paar päeva Saaremaal vanematel ja mammal külas. Kui ma Saaremaal lähedaste pärast ei käiks, siis läheksin sinna vanemate maailma  kõige suurema ja soojema teki pärast, millega mul on alati lihtsalt imeline uni. Neljapäeval Saaremaale sõites oli kohale jõudes suureks üllatuseks paks lumekiht, sest kodust tulin ma välja tagiga ja mõtlesin õue riisumise peale. See-eest eile sõitma hakates oli ka see lumi läinud ja päike paistis. Fotode tegemine kipub mul alati seal tagaplaanile jääma, sest lihtsalt nii palju on rääkida, näha ja teha, aga päris ära teid ei unustanud.

I spent few days with my parents and visited my granny in Saaremaa. I have always so much to do and talk with my family that I almost forgot to make pictures at all.




Kaltsukast/ from second hand:
Pluus/ collar blouse: Komisjonipood KOMKA
Leopardi mustriga vest/ leopard print vest: Sõbralt Sõbrale + DIY
Vöö/ belt: Lucky Kirbukas
Sall/ scarf: Leiupood
Jalatsid/ boots: Rõõmus kirbukas
Nahkjakk/ leather jacket: Telliskivi kirbuturg

No comments:

Post a Comment