01 April 2014

Kaltsukas: Keila turu kaltsukas

Ma olen Keila turul asuvast Kaltsukast siin blogis nii palju rääkinud, aga siiani ei ole teile sellest poest eriti pilte näidanud. Ma võin ausalt öelda, et pool mu riietest pärineb just sellest kaltsukast. Pühapäeval seal käies tegin õe fotokaga mõned kiired pildid.
Pood ise on üsna kitsas ja seal on üsna külm. Proovikabiinis on küll nurgas pisike puhur, aga see ei aita eriliselt kaasa. Ning maksta saab ainult sularahas. Küll aga kaalub minu jaoks need miinused ülesse tohutult ilus kaubavalik, mis iga päev uueneb.
Avatud on pood T-P 10.30-14.30










Ostsin endale ühe imeilusa õhukese tagant pikema pluusi, mis on ideaalne suveks. See näeb seljas suurepärane välja, aga tänase ilmaga ma ilmselgelt õue pildistama ei kippunud. Lisaks ostsin traksidega seeliku. Kui traksid ülesse panna, siis ta mulle väga ei meeldi, sest traksid on mulle pikad, aga alla lastud traksidega on ilus. Natuke "koolitüdrukulik", aga kindlasti annab seda ka kuidagi huvitavalt kombineerida, et muid välimusi peale tutipeo omade luua. Poes oli ka üks lastekleit, mida ma juba eelmine kord vaatasin, kuid kuna on paariaastasele lapsele mõeldud, siis jätsin ostmata. See oli veel poes alles ja õde ostis selle Mariettele. Õde sai endale ühed kõrvarõngad ka, aga unustasin enne ta ära minekut neist pilti teha.

4.50€
4.50€
3.50€

Today I show pictures of my favorite local second hand shop. Most of my thrifted clothes are from this shop. It is quite cold and there is not much room, also you can pay in cash only, but they have so beautiful items, that I don´t let those cons bother me.
I went to thrift shopping there with my sister on Saturday and I bought for myself a blouse and skirt. My sister got herself earrings and she also bought this beautiful children's dress for my daughter. 




2 comments:

  1. I ended up taking mine into POP then anyway because it's relatively nearby and I can go fix the box and drop in more stuff everyday :) Plus I just really wanna get rid of them, so cheap pricing and neat presentation separates my box so well from others that I earned the week's rent in one day! :) Let's just hope nothing gets stolen... But for future shopping I just might check this one out :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I´m happy you found good place to sell your clothes, hopefully you managed to sell them all.
      I do have actually a list of different shops I want to visit and write about, so hopefully soon I can go shopping there :)

      Delete