03 April 2014

What's in my bag!

Midagi teistsugust vahelduseks outfiti ja uute ostude postitusetele. Mulle tohutult meeldivad pisikesed kotid, aga igapäevaselt kannan kaasas parajat kogust asju. Praegu küll veidi vähem, sest igapäevaselt kusagill ei käi ja tavaliselt enne välja minekut panen koti uuesti valmis ja viskan ebavajaliku välja, kuid sellest hoolimata on kaasas paras hulk asju.
Andke teada, mida teie oma kotis kaasa kannate?

You see a lot outfit posts and my purchases from thrift stores, so something different for a change. I show today what's in my bag. I really love small bags, but for everyday use I carry with me bigger one.
Let me know, what's in your bag?

    Kott: Keila turu kaltsukast
    Bag: from local thrift store in Keila

1. Raamatud/ books
Ma olen üsna suur raamatute lugeja. Mulle on üsna tüüpiline, et loen paar lehekülge veel ja siis lähen magama ja nii see kestab mõne tunni või kuni hommikuni. Ma olen isegi öö läbi magamata olnud ja siis kooli läinud, sest raamat oli lihtsalt nii huvitav, et ma ei suutnud seda käest panna.
I like to read and do it quite much. It is quite typical that I promise myself to read few more pages, but I end up reading all night, cause book is just so good.
2. Mehe telefon/ fiance's phone
Kasutan aeg-ajalt mehe eratelefoni (tal töö mobiil ka) kui mul on Tallinnasse minek ja vaja internetti kasutada.
I sometimes use my fiance's phone when I need to use internet.
3. Minu telefon/ my phone
Mu õige telefon kukkus mõnda aega tagasi last vannitades vette ja ei tööta korralikult, niiet hetkel kasutan enda vana telefoni, mis on äärmiselt inetu ja ebamugav, näiteks puuduvad sellel täpitähed, aga ajab asja ära. Ma alati loodan, et see avalikus kohas ei helise, sest valida on kokku 8 inetu helina vahel.
My real phone got wet when I was bathing my baby and now it doesn't work properly. So I use my old phone, with is ugly and uncomfortable, but at least it works.
4. Juuksehari/ hairbrush
5. Rahakott/ wallet
6. Kommid/ candies
7. Ripsmetušš/ mascara
Ostan seda ripsmetušši juba kolmandat korda ja ma olen väga rahul - pikad eraldatud ripsmed. Yei!
I bought this mascara third time and I love it - long separated eyelashes, hurray!
8. Küüneviil/ nail file
9. Pastakas/ pen
10. 11. Huulepulgad/ lipsticks
12. Lõhnaõli tester/ perfume tester
Flash Jimmy Choo
13. Prillide puhastamise lapp ja vedelik/ Supplies to clean my eyeglasses
14. Juukseklambrid/ hairpins
15. Kätekreem/ hand cream
See on pisike 30ml tuub, niiet see on ideaalne kaasaskandmiseks.
It is small, 30ml tube, so it's perfect to carry with you.
16. Õnnekivi/ lucky stone
Õnnekivi on kivi, millel on looduslikult auk läbi. Uskuma neisse hakkasin lapsena, kui vanematel ja õel oli raske avarii ja üks selgeltnägija ütles, et nad pääsesid eluga tänu õnnekividele, mida auto tagaaknal oli hunnik suvisest Hiiumaa reisist. Ise hakkasin kivi kaasas kandma kuskil keskkooli lõpus. Nüüd kui lähen näiteks lapsega koos autoga sõitma, siis on see raudselt kaasa.
Lucky stone is a stone that has a hole through it by nature. I started to believe in those after my parents and sister had hard accident and one psychic said that they are alive thanks to those lucky stones they had with them in car. I started to carry one with me after high school.


2 comments:

  1. Kott on ilus. :) Kas tohib teada,palju see maksis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Ikka tohib, ma alati uute ostude postituste juurde lisan hinnad ka, niiet saladus ei ole :) 9€

      Delete