03 June 2014

OOTD - 01.06.2014

Plaanisin seda postitust juba eile teha, aga laps on juba teist päeva jäänud mitu tundi hiljem magama, järjekordne hammas tuleb. Seega ka praegu varastan selle postituse tegemiseks uneaega, niiet pikka juttu ei tee.
Eile oli lisaks lastekaitsepäevale ka kleidi kandmise päev. Kuigi ma olen viimastel aastatel päris palju kleite kandma hakanud, siis aeg-ajalt langen ikkagi mugavustsooni ja haaran teksade järele, niiet mõnikord on hea, kui on väike meeldetuletus kleit selga panna kasvõi sellise päeva näol, lisaks oli eile kleidi kandmiseks lihtsalt imehea ilm ja õhtuks sai isegi sukapüksid ära võtta ja jalgadele päikest püüda.
Mina valisin ühe oma lemmiku H&M-i suvekleidi, mis ostetud Keila turu kaltsukast, väga lihtne ja armas kleit, mis läheb nii sandaalide kui kontsakingadega. Ehteid ma juurde eriti ei kombineerinud, suvel ma kipun ehted karpi unustama ja sügisel nad taasavastama.




Kaltsukast/ from second hand:
Kleit/ dress: Keila turu kaltsukas
Kingad/ shoes: Rõõmus kirbukas Keilas
Kott/ bag: Paide taaskasutuskeskus

No comments:

Post a Comment