21 June 2015

20.06.2015

Täna jagan veidi vabamaid outfiti pilte eilsest, kui käisime perega Mariette sõbranna sünnipäeval (ma ei tea, kas need fotod outfiti kategooriasse päris lähevad, poseerimata ja ilma mingi töötluseta ka, aga vahelduseks midagi lihtsamat). Mulle laste sünnipäevad meeldivad, palju lihtsam kui täiskasvanute oma - üldiselt on ka kõik teised inimesed lapsevanemad, niiet kui pole muud jututeemat, siis lastest saab ikka rääkida. Lisaks saab ise vabamalt olla, lapsed mängivad kambakesi koos ja teised lapsevanemad hoiavad ka sinu omal ühtlasi silma peal.
Ilm oli eile paras naljanumber. ühel hetkel sadas korralikult ja juba natukese pärast sillerdas päike. Kuna sünnipäev pidi õues olema, kui just lausa padukat ei saja, siis paningi lapsele kummikud ja kilepüksid - hirmus pidulik küll :) Õnneks võtsin talle kleidi ka kaasa, juhuks kui pidu tuppa kolib. Ilm läks aga nii ilusaks, et vahetasime kohe peo algul lapse riided ümber.
Paar sõna minu jakist ka. Ma olen seda tänamatult vähe kandnud, peamiselt seetõttu et kevadeks on ta külm ja siis on ilmad märkamatult nii soojad, et jakki pole enam vaja. Aga need vähesed korrad, mil seda kandnud olen, olen iga kord komplimente saanud.

Fotod: Merili Pärnpuu



Kaltsukast:
Jakk: osta.ee
Mariette kleit: täditütre riidekapist

No comments:

Post a Comment