05 November 2015

OOTD: 05.11.2015

Pealkiri jälle valetab, tegelikult oli mul päeval teksad ja kodusem pluus üldse ja see riietus, mida kohe näitan hoopis õhtul lasteaias isadepäeva kontserdil. Aga no ma olen nii harjunud kõiki oma outfite selle pealkirja all esitlema.
Ma tahaks täna siia kuidagi teistmoodi kirjutada, et te kõik võiks osa saada sellest uhkusest, mida üks väike preili minus tekitada suudab. Tegelikult teeb ta mind ju iga päev uhkeks ja õnnelikuks ja kõik need muud head sõnad, aga mõni päev kohe rohkem kui tavaliselt. Ma olen samas lasteaias, kus Mariette käib paar aastat tagasi olnud praktikal ja käisin toona ka isadepäeva kontserdil. Siis vaatasin küll rohkem, et kõigil ninad nuusatud ja piigadel patsid peas oleks ja laulsin koos lastega viiest väikesest mehikesest ufolaevas, nüüd aga esines minu väike preili. Ma olen seda vist juba nädala jagu korrutanud mehele, et kas ta ikka saab aru, et meie piiga isadepäeva kontserdil koos teiste lastega esineb, et talle esineb. See teeb mind nii uhkeks (kohe nii uhkeks, et ma nii kontserdil kui ka praegu seda kirjutades pisaraid poetan ja õhtul teda tudusse pannes reegleid rikkudes mitu korda talle lisakallistusi tegemas käisin). 

Mina: "Mariette, miks täna lasteaias nii palju issisid oli?"
Mariette: "Ise tulid kodust."



Kaltsukast:
Vöö
Kleit: Paavli kaltsukas


No comments:

Post a Comment