18 November 2015

Uued ostud: little black dress


Ilma pikema sissejuhatuseta eilsed ostud: must kleit (6.50€) Keila turu kaltsukast ja mantel (8€) Keila Kirbukas&Taaskasutuskeskusest. Kleit oli täiesti planeerimata, aga no te näete neid kaunistusi. Kuidas saab sellisele kleidile ei öelda? Mees ütles ka, kui selga proovisin, et mulle pidavat seda stiili asjad meeldima. Ja kodus avastasin, et kleidil on taskud! Mulle meenub sellest TLC pruutneitsi kleitide ostmise saatest, kuidas üks pruutneitsi õhkas taskutega kleidi peale, et saab sinna oma huuleläike ja sularaha pulmas panna :) Ja kuigi ühtegi kutset mul postkasti veel potsatanud pole, siis külalisena peaksin ma suvel ühte pulma oodatud küll olema ja kuigi mu meelest ei ole must just päris pulma värv, siis nii rõõmsa mustaga ju täitsa võiks.
Mantlist nii palju, et kahjuks vööd ei ole, aasad on. Aga selle asemel õnnestub ehk mõni kapis leiduv võtta või kuskilt kaltsukast midagi asemele leida. Küll on aga kapuuts, mis väikeste nööpidega krae küljest ära võetav on. Mütsiga mitte alati kõige parem sõber olev mina rõõmustab. Mulle tundub üldse, et ma muutun vanusega aina praktilisemaks ja selliseid natuke veidraid emotsioonioste jääb vähemaks. Ei tea, kas 24 on tõesti siis juba vana? Kas 10 aasta pärast on kapis ainult pintsakud? :)


3 comments:

  1. Ma juba mitu aastat valin ainult praktilisi asju. Pikemad joped (parka), soojad talvesaapad-suusapüksid-suusajope, ostan vabatahtlikult sooje kampsuneid, pusa võiks pikk olla jne :D Nii 10 aastat tagasi läks see, mis ilus oli. Sügis-talvejoped olid pea nabakad, saapad need, mis ilusad olid. Kampsunitest jmt üldse ei hoolinud, suusapükse poleks ka vist -30 jalga pannud jne :D

    ReplyDelete
  2. Ma veel aastaid tagasi ostsin number väiksed kingad endale ja hoolimata sellest, et nendega ikka väga ebamugav oli sai ikka paar korda väljas käidud. Suvel ütlesin õele, et kui riietus natuke ebamugav ei ole, siis pole järelikult ka ilus. Aga üldiselt ma liigun praktilisemate asjade poole, aga ilufaktor on jätkuvalt oluline ehk kui on natuke soojem jope, mis pole nii kena ja õhem jope, mille välimus rohkem meeldib, siis läheb loosi ikka viimane.

    ReplyDelete