31 March 2017

OOTD: Roosa

Täna on mul teile näitamiseks ühe paar päeva tagasi kantud riietuse fotod. Plaanisin neid sama päeva õhtul postitada, aga ma suutsin haigeks jääda ja kuigi ma juba ööl vastu kolmapäeva kurgus kahtlast kriipimist tundsin ja kohe ka rohtu võtsin, siis praeguseks hetkeks ei ole seis sugugi parem. Neelata on väga valus, lisaks mingi kahtlane seljavalu, mis ei pruugi tingimata haigusega seotud olla, vaid võib tuleneda ka töö juures tõstmisest. Ärme unusta ka kerget nohu ja päev otsa kestnud peavalu. Ma ei tea, kas see aasta ongi haigestumisi rohkem või lihtsalt minu tervis kehvem, aga no ma olen juba viimasel ajal nii kord kuus töbine. Ma kahtlustan, et oma osa on ka töökohal, kus palju lapsi ja mõni neist ikka ilmub kohale nohuse-köhasena. Niiet põhimõtteliselt on see vist umbes sama nagu lapsed esimest aastat lasteaias, kus nad haiged on kui terved.

Riietusest, siis see roosa mantel on siin blogis juba kordi esindatud olnud. Käisin sellega ka vahepeal talvel, kui miinus väga krõbe ei olnud, aga tegelikult on see pigem kevad-sügis mantel. Suurem asi mütsi kandja ma ei ole kunagi olnud, aga mis sa ära teed, kui kurk niigi juba kipitab, siis panen isegi mina mütsi pähe ja hea on ju kui see juhuslikult veel mantliga nii hästi kokku sobib. Teksad ja kampsun on mõlemad ostetud Paavli kaltsukast, neist viimast ma ei ole veel jõudnud korralikult blogis näidata (mul on veel mõned üles pildistamata asjad, niiet ehk on oodata üht uute ostude postitust). Ja kuna ilm juba nii kevadine oli, siis saapad jätsin koridori ootele ja panin jalga hoopis tennised, küll siiski veel sooja tallaga, aga ikkagi. Niiet kokku tuli üks üsna klassikaline mida-ma-tööl-kannan riietus. 

Kaltsukast:
Mantel - Keila kirbuturg
Kampsun - Paavli e-pood
Teksad - Paavli e-pood
Kott - Balti jaama turu kaltsukas
Vöö - Humana
Sall

No comments:

Post a Comment