05 April 2017

OOTD: 05.04.2017

Ilma pikema jututa tänane riietus - mugav ja lihtne ja ma tean, et ma olen kõikides viimastes postitustes seda seljakotti näidanud, aga see mahutab ausalt nii palju. Ma käin tööl rongiga, niiet mul on enamasti seal lugemiseks kaasas raamat ja märkmik, kuhu ma kõiki oma tarku mõtteid kirja panen, no näiteks, et palgapäeval ihukarva pesu osta. Mitte, et see meelest ära läheks, aga mulle meeldib nimekirju teha. Kasvõi seda, millised kodused toimetused ühel või teisel nädalal ette võtta, millised rahalised kohustused mul järgmisel kuul on, kuigi need on tegelikult kuust-kuusse samad, aga mulle meeldib kui asjad on paberil kirjas, see kuidagi annab mulle automaatselt tunde, et asjad on kontrolli all. Lisaks märkmikule ja raamatule võtan ma endale lõuna kaasa, need kolm on mu igapäevast peab-kotti-ära-mahtuma ja üllatavalt paljudesse ei mahu, sest ma ei taha toidukarpi kotis serviti keerata, parem on Murphyt mitte välja kutsuda.



Kaltsukast:
Kampsun: Nõmme Repeat
Pluus: Keila Sõbralt Sõbrale
Kott: Balti Jaama turu kaltsukas
Sall
Mantel
Püksid: Paavli kaltsukas

No comments:

Post a Comment