21 April 2017

DIY: Lilledega peavõru

Hei! Mul on täna teile näitamiseks üks imelihtne isetegemise õpetus, mis tegelikult õpetamist ei vajagi. Suurim raskus on ma usun hoopis soodsas algmaterjali leidmises, et isetegemisel eelis oleks. Käisin paar päeva tagasi Keila Sõbralt Sõbrale poest läbi ja ostsin kunstlilledega küünlarosette. Ühe hind oli paarkümmend senti ja poes oli neid täitsa mitu - ostsin kõik ära.
Mu algne mõte oli teha neist kevadine pärg. Umbes selline nagu ma paar nädalat tagasi töökaaslasele tegin, aga nüüd oleks saanud kunstlilli kasutada ja rohkem lilleline variant teha. Toona tegin ma ise organzast lilled (koridorikardinast, mis oli maani, nüüd on aknalauani, aga kuna see kardin on seal ajutiselt, siis polnud kahju ka lihtsalt tuju ajel tükki maha lõigata).

Aga järsku tuli hoopis mõte neist üks lilleline peavõru teha. Ma ei ole igapäevaselt sellise aksessuaari kandja, aga see oleks huvitav kaunistus suviseks pildistamiseks või preili sünnipäeval kandmiseks või hoopis mõnel suvisel festivalil kirsiks tordil. Kuna peavõru oli ennem olemas, siis oli ainult kättevõtmise asi, valmistamise ajakulu oli väga minimaalne. 

Vaja läheb: liimipüstolit, kunstlilli, peavõru. Töökäigust pole midagi vist tarvis kirjutada - tõmbad õied rosettide küljest ära, mina lõikasin veel tagant natuke madalamaks, ja liimid kuumaliimipüstoli abil peavõrule. Ainuke põhimõte on, et suuremad lilled lähevad peavõru üles keskele ja väiksemad aina alla poole. Fotol olevat materjali jagus täpselt nii palju, et sain preilile ka lilledega peavõru teha. Ma loodan, et see vaimustus kestab tal rohkem kui tänane õhtu ja ta näiteks suvel emme-tütre pilte ka nendega teha tahab.

No comments:

Post a Comment