25 April 2017

6 päeva - 6 riideeset: tulemus

Osalesin moerevolutsiooni raames 6 päeva väljakutses, mis seisnes 6 riideeseme välja valimises ja siis 6 päeva ainult nende kandmist. Vabalt võis vahetada jalanõusi, ehteid, aksessuaare, pesu. Ma küll lõpuks tegin ära 5 päeva riietuse, lihtsalt ma juba 5 päeval tundsin, et ootan pikisilmi väljakutse lõppu, et saaks midagi muud kanda.

Ühest küljest mõjutas sellist tunnet see, et kogu asi minu jaoks uude nädalasse venis. Nimelt olin ma vahepeal lastega kodus ja nagu kirjutasin juba varem, siis päevadel, mil lastega kodus möllan on mul oma nö koduriietus ja need päevad jäävad vahele. Reaalsus on see, et ma ei käi oma roosa mantliga kodus liumäest alla laskmas või lillepeenart kaevamas. Seega ei saanud ma väljakutset ühte nädalasse mahutada ja uue nädala algusega ei olnud see proovilepanek lõppenud ja hakkas justkui uue hooga pihta "ikka see sama asi".

Aga tegelikult on ju kogu väljakutse eesmärk targalt tarbima õpetada ja suunata tähelepanu sellele kui palju vähem asju me tegelikult vajame ja kuidas aksessuaaride vahetamisega saab samade riietega teha erineva outfiti. Pärast selle väljakutse lõppu vaatasin taaskord oma riidekappi karmima pilguga üle ja lisasin mõned asjad müüki, näeb Sekkarileiud facebookis SIIN.

Minu 6 esemest osutus kõige targemaks kindlasti teksapluusi valik - sain seda kanda nii jakina kui pluusina, mul oli plaan seda ka kleidiga kanda, aga see jäi mul kahjuks ära. Milline riietustest teie lemmik on? Kas oleksite ise midagi sellist valmis proovima? 

 

No comments:

Post a Comment