12 April 2017

OOTD: 12.04.2017

Eilne postitus jäi vahele, sest lapsed jäid nohuseks ja olin nendega kodus. Kusjuures see on esimene kord poole aasta jooksul kui olen töölt puudunud, veider oli. Ühelt poolt tundsin ma süütunnet, et tööl ei ole, seda võimendas kindlasti ka see, et lapsed sellest väiksest nohust hoolimata end hästi tundsid, niiet me pigem õues päeva mööda saatsime ja lapsed otseselt haiged ei tundunud. Nagu klassikaline nädalavahetuse päev. Ainult sinepipulbriga jalavannid ja aeg-ajalt laste ninade nuuskamine reetsid, et puudun töölt põhjusega. Teisest küljest ma nii nautisingi seda vaba päeva lillepeenart rohides ja lastega mängides.

Mu "popi tegemine" eilsega aga ei piirdunud, vaid täna tuli mulle õde Soomest külla ja veetsime tänase päeva koos. Mul oli algselt meie tänaseks päevaks hoopis muud plaanid, aga töbiste lastega ei hakanud nii pikalt kondama ja ilm ei olnud ka ülemäära soe. Niiet kui õde oma passitaotluse tehtud sai (ja jumal tänatud sealse mängunurga eest, sest me ootasime seal mingi tunnike) läksime hoopis K-rautasse. Pidasime eelmine kuu nö 5 aastat hiljaks jäänud soolaleivapidu ja saime kingituseks K-rauta kinkekaardi. Mul oli ilus plaan osta ära wc põrandaplaadid ja natuke taimi, noh et oleks millegi suure peale kulutatud, mitte lihtsalt mõned pintslid ja natuke kruve, vaid midagi silmnähtavat. Aga kui ma lõpuks sobivad plaadid välja valinud olin, kuulnud kordi ja kordi: "Millal me ära lähme? Siin on igav!" ja siis poe töötaja ütles mulle, et mu valitud plaatide üles leidmine võib võtta paar tundi... keerasin lihtsalt otsa ümber. Niiet põhimõtteliselt käisime sealt lastele guašše ja mänguautot ostmas, õnneks võõrasemad siiski sain. Aga plaan läks vett vedama ja kinkekaart ootab siiani paremaid päevi.

Jutt läks natuke veerema hoopis kõrvalistel teemadel, niiet nüüd ruttu tänase riietuse juurde. Valisin püksid, nendega on lastega aega veetes alati mugavam ja kuna ma proovin siin oma 6 esemest võimalikult erinevaid välimusi luua ja kuna teksapluusi kord juba oli, siis valisin kampsuni. Juurde kampsuni kaeluses olevate pärlitega samas toonis koti ja jalga mugavust silmas pidades tennised.

Kaltsukast:
Teksad: Nõmme Repeat
Kott: Teise Ringi Riided
Mantel: Keila kirbukas
Kampsun: Paavli kaltsuka e-pood

No comments:

Post a Comment