25 May 2017

OOTD: 24.05.2017

Ma olen varemgi kirjutanud, et mu igapäevane riietus on teksad ja T-särk, nö uhkematel päevadel vahetan T-särgi pluusi vastu ja lisan ehk isegi kaelakee. Kõlab eriti pidulikult, eks? Nii pole midagi imestada, et ma kasutan ära iga võimalust end veidigi rohkem lille lüüa. Eile viiski Raiko mind kinno vaatama Kariibi mere piraatide uut osa. Ma filmist endast ei ole õige inimene kirjutama, sest ma muideks ei ole eelnevaid osasid näinud ja kahtlemata ei ole tegemist ka tüüpilise filmiga, mida mina vaataks. Ma lihtsalt olen läbi ja lõhki romantiliste komöödiate tüdruk, aga see ei tähenda muidugi nagu ma kahekesi aega kodust väljas ei oleks nautinud.

Fotol on klassikaline tulemus sellest kui ma end pildistama hakkan, kaks pudinat on kohal nagu viis kopikat :) Eile preili teataski, et me teeks pilte korda mööda ja kui ma end tihti taimeri ja statiiviga pildistan, siis tema tahab ka nii hoolimata sellest, et ma seisan seal samas ja võiks ju temast pilti teha. Teise asjana palub ta vahel päeval fotokat, et toas midagi pildistada ja siis on pärast mälukaardil 50 udust pilti, tihti põrandast, sest läbi fotoka vaatamine on veel tsipa raske. Ma mõtlen, et kui palju lapsed tahavad teha asju, mida meie teeme. Ma ei ole kunagi surunud, et Mariette peab minuga koos pilte tegema või oma varbaküüsi roosaks värvima. Okei, kui vanaema 90 sünnipeval perepilti tegime, siis natuke sundisin küll pildil olema, aga saate aru just igapäevaselt, et teeme pilte ja emme paneb blogisse või instagrami vms, kui ta pildil on, siis sellepärast et ta tahab. Samas poisil on seda huvi vähem, tema jookseb kaamera ette oma üheks fotoks ära ja siis tagasi mängima. Ei tea, kas 10 aasta pärast üldse on blogimine popp või on kõik instagrami ära kolinud või hoopis kolmandasse veel mitte eksisteerivasse kohta...
Kaltsukast:
Kott: Like Twice

No comments:

Post a Comment