28 July 2017

OOTD: 11.07.2017

Juuli algusega hakkas mul mõnusalt pikk suvepuhkus, mis otsapidi augustissegi jõuab. Kui võiks arvata, et puhkusega jõuab palju kodust välja, siis mul on vastupidi - olen hoopis seni väga kodune olnud (näiteks mitu päeva põrandat plaatinud). Peamiselt liigun kodust välja lastega raamatukokku, kus on ka mängutuba või näiteks eile veetsin mitu tundi ehituspoes. Niiet jah, erilisi uhkeid outfiti pilte mul jagada pole. Osa puhkusest veedan ma siiski kodust väljas ja ilma seguämbrita ühes käes ka, niiet ehk on mõned uhkemad riietuse fotod ka tulemas, täna aga üks lihtne ja igapäevane.
Kleit on ostetud naistepäeval Nõmme Repeatist kui kõik naisteriided olid 70% allahindlusega. 10€ poleks ma selle eest maksnud, aga 3€ tundus küll väga ahvatlev. Kleit on hea avara lõikega ja heast hingavast materjalist, kui oleks nüüd hästi soojasid ilmasid, siis nendega oleks ideaalne. Kleidi pikkus ei ole just mu isiklik lemmik, mulle tundub, et kontsadega sobiks see paremini, aga ümber sääre kinnituvate rihmikutega annab natuke seda pikkust kleidile justkui lisada. 

Kaltsukast:
Kleit - Nõmme Repeat
Kott - Roosna-Alliku kaltsukas
Nahkjakk - Like Twice

No comments:

Post a Comment