16 September 2012

OOTD - 16.09

Minu tänane riietus. Tavaliselt on nädalavahetuse riietus mul väga kodune - värviplekilised püksid ja mehe pusa või midagi muud samas stiilis ehk meil on remont :) Ilmselgelt ma kodust välja sedasi ei lähe, kui kuskile minek, siis kiiresti-kiiresti kapi juurde.
Kott on ostetud eelmine nädal Keila "Sõbralt Sõbrale" kauplusest ja on kõige retrom kott mu kapis. Pole küll mu kõige tavalisem stiil, aga mulle meeldib. Hind oli tal 2€.

My today´s outfit. Usually my clothing is really cozy on the weekends - jeans covered with paint stains and my boyfriend´s sweater or something similar because we are repairing our home. Clearly when I am going out, I am changing  my clothes.
I bought this bag last week from second hand shop "Sõbralt Sõbrale" in Keila and this is the most retro bag I have. Not my  usual style, but I like it. The price was 2€.




































Kaltsukast/ From second hand:
Kott/ bag: Sõbralt Sõbrale
Seelik/ skirt: Misjoni kaubad Rootsist Norrast (Keilas)
Pluus/ shirt: Taaskasutuskeskusest Soomes/ from reuse center in Finland

No comments:

Post a Comment