08 September 2012

New bag

Vahepeal sain ma aasta vanemaks ja kuidas teisiti seda tähistada, kui mitte uue kotiga. Kott on ostetud Keilast, kuid see kord ühest teisest kaltsukast (tõepoolest, ma vahepeal käin mujal ka ja varsti on lootust jälle Tallinna kaltsukatest rohkem kuulda). Pood asub Keilas aadressil Keskväljak 12a ja minu suurte lemmikute hulka just ei kuulu: esiteks on müüja suhtumine ebameeldiv (aga võib-olla olen ma alati siis sattunud, kui tal paha päev) ja minu arvates ka enamus kaupa on pigem selline, mida mu vanaema selga paneks. Eks see kipub nii olema, et kui olen ikka 5 korda käinud ja midagi leidnud ei ole, siis väga tagasi ei kipu. Nüüd vahel harva käin uudishimust läbi. Viimane kord lihtsalt vedas ja leidsin imeilusa kaunitari 5€ eest.

Meanwhile I have turned older another year and how else to celebrate than to get to myself a new handbag. I bought it from Keila, but this time from another thrift store (I actually visit other second hands as well and soon there is hope to hear about trift stores in Tallinn). The store I got handbag is located at Keskväljak 12a in Keila and is not in my list of favorites: the clerk is very arrogant (or she just has always a bad day when I am visiting it) and most clothes would be more suitable for my granny. Now I just visit it sometimes for curiosity. Last time I was lucky and found a beautiful bag for 5€.









No comments:

Post a Comment