18 September 2012

Skirt!

Ma ei ole eriline teistega koos poodleja, üksi on üldjuhul mugavam ja lihtsam. Mõningad erandid siiki on, üheks selliseks on minu hea sõbranna, kellega ma suvel Tallinnas kokku saades sammud muu hulgas ka Paavli kaltsukasse seadsin. Tulemuseks on see seelik, maksis 5€. Kahjuks oli meie suvi nagu ta oli ja ega ta suurt selga ei jõudnud. Lisaks kõigele lõpetas mu läppar minuga koostöö ning kustutas end totaalselt tühjaks koos kogu mu blogi materjali kaustaga. Antud seelikust jäi siiski järgi mul facebookis olnud pilt.

I usually do shopping alone, it is easier and more comfortable for me this way. But there is some exceptions, for example one of my best friends. It was summer and we met in Tallinn and decided to visit Paavli second hand shop (and a lot of other shops). I found lovely skirt for 5€. Unfortunately I hadn`t much change to wear it, cause summer weathers were almost over.
My laptop crashed with all the pictures in it, so I have only one picture what I had in Facebook.


No comments:

Post a Comment