28 September 2012

Sügisväsimus Ja OOTD (26.09)

Igal sügisel tulevad mul väsimusehood, kus ma tunnen, et enerigat tegutsemiseks üldse ei ole ja ainuke soov on magada ja palju süüa. See on üks asi, millega ma viimasel ajal vaevelnud olen, lisaks kõikvõimalikud viimasele hetkele lükatud koolitööd. Nüüd üle pika aja paar outfiti postitus eilsest ja pilt meie pere uuest ajaröövlist ka.

Every autumn I feel lack of energy, I am really tired and only wish is to go to bed and eat a lot of junk food, healthy food - doesn´t matter until it is food. This tiredness is one reason why my blog was quieter than usual. And now I have somebody new in our family, who also needs a lot of time and energy. Some pictures from my yesterday´s outfit also.





And here she is - our new family member Suusi

















































Kaltsukast/ from second hand:
Seelik/ skirt: Keila turu kaltsukast/ from second hand in Keila market
Pluus/ blouse: Keila turu kaltsukast/ from second hand in Keila market
Vöö/ belt: Mu-Su

Seelikust oli kunagi ammu-ammu juttu SIIN.







No comments:

Post a Comment